اومدم یه بوگاتی ویرون بخرم
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
یک شنبه 29 تير 1393برچسب:اومدم یه بوگاتی ویرون بخرم , :: 23:57 ::  نويسنده : امیرعلی

دیدین چی شد ؟

اومدم یه بوگاتی ویرون بخرم صاحبش سر یه حرف کوچیک دبه کرد ،

همه چی رو اوکی کردیم فقط من گفتم پول ندارم

بهش بر خورد !!

:|

کصافط معلوم بود فروشنده نیست



نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت19:44---31 تير 1393
والا من به اون پیکان جوانان راضیم البت بش برسی رینگ اسپرت بزاری براش یه باکس و دوتا امپیلی و 4و5تا باند بندازی تنگش کفشم بخوابونی نچ نچ چی میشه لامصب اینو به10تاازون بنزا نمیدم
پاسخ: تو به چی رازی نیستی


sahar
ساعت1:42---31 تير 1393
آرزو بر جوانان عیب نیست، باسه لامبورگینی واسه تو
پاسخ: برامن تو چی میخوای؟


sahar
ساعت1:35---31 تير 1393
لامبورگینی
پاسخ:پرو نشو دیگه لیاقتت همون بنزه لامبورگینی مال خودمه


sahar
ساعت1:31---31 تير 1393
والا من فعلا ب داشتن ژیان هم راضیم
پاسخ: نگفتی از خدا ژیان میخوای یا بنز؟


sahar
ساعت1:25---31 تير 1393
تو ک بلدی بگو
پاسخ: شبهاتش اینه ک هردوشون تو رو به مسیر میرسونن اما تفاوتشون اینه که ژیان آبروت میبره و بنز.......


ziziemdad
ساعت1:24---31 تير 1393
پیکان خودمونو عشقه بابا
پاسخ: شعار نده بابات بنز آخرین مدل داشته باشه بری بیرون بیشتر دوست میداری یا پیکان جوانان 48


sahar
ساعت0:14---31 تير 1393
والا من ک زیاد ازشون سوار شدم فرق زیادی با پراید ندارن
مررگ خودت ک یدونه ای
پاسخ: خخخخخخخخ. گفتی. شباهت و فرق ژیان و بنز چیه؟


sahar
ساعت18:24---30 تير 1393
پسرم واقعا هنو نفهمیدی بوگاتی یکی از الکی ترین ماشینایت؟؟؟؟!!!
بابا پراید خودمون و عشق است خخخخخ
پاسخ: بوگاتی میقام برو اطلاعات عمومیت رو کامل کن تا بفهمی چیه !!!


ziziemdad
ساعت4:44---30 تير 1393
من یکی دارم تو حیاط داره خاک میخوره میخوایی بت بدم اخه چون بوگاتی دوست دارم یه سه چهارتایی خریدم یکیشم میدم به شما
پاسخ: خالیبند. لازم نکرده برام بفرستی فقط عکسش کافیه! میفرستی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 27499
بازدید کل : 189194
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما